Заклад дошкільної освіти № 2
Дубенська міська рада, Рівненська область

Музичний керівник

Чуба Яна Георгіївна

Освіта: вища

Педагогічний стаж: 5 років

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Головні завдання які я ставлю перед собою на музичних заняттях: 

- виховую любов та інтерес до музики;
- допомагаю дітям ввійти в світ музики, відчути її, зрозуміти;
- збагачую музичні враження дітей шляхом ознайомлення їх з різноманітними музичними творами;
- навчаю дітей злагоджено співати, красиво і ритмічно рухатися під час музики, грати на музичних інструментах;
- розвиваю музичні здібності у дітей, емоційну чутливість, музичний слух, а також творчі та артистичні здібності дітей.
   Всі ці завдання взаємозв’язані і залежать від вікових особливостей дітей.

    Музика – це частина людського життя. Вона входить в наше життя з перших днів, і потім поряд з нами, назавжди. В ній втілено все прекрасне, добре, світле і вічне.

    Я хочу ,щоб гарна, красива музика завжди лунала в серцях моїх вихованців, і вони її відчували кожною частинкою своєї душі.

Педагогічний процес  з музичного виховання в нашому  закладі зорієнтований на виховання в дітей художніх потреб, інтересу до прекрасного в природі, в найближчому оточенні, у повсякденному побуті, що викликає у дітей різного віку емоційні відчуття.

Музичне виховання у дошкільному  закладі  органічно поєднує в собі такі доступні дітям види музичної діяльності як слухання музики, співи, музично-ритмічні рухи та гру на дитячих інструментах.

Сучасні діти – це діти активні, творчі, розвинуті, розумні, але одночасно перевантажені, напружені та швидко втомлюються. Як навчати таких дітей по – новому, сучасному, чим їх зацікавити, щоб розвивати їх здібності, талант, прищеплювати любов до музичного мистецтва, які форми роботи використовувати під час музичного виховання?

В садочку ми не тужимо, бо з музикою дружимо!

 

 

 

Тривалий час працюючи з дошкільниками відкрила для себе  позитивний вплив нетрадиційних форм сучасного музичного навчання.

Основними  цілями  нового сучасного навчання є:

  • впроваджувати в систему музичного виховання інноваційних методів та сприяти розкриттю творчого потенціалу сучасних дітей;
  • показати безмежні можливості нетрадиційних форм музичного навчання;
  • перетворити навчання на цікаву гру.

ВИДИ МУЗИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗДО:

Розвиток відчуття ритму являється пріоритетним напрямком на музичних заняттях, для досягнення мети, існує багато цікавих та сучасних методів.

Музично-ритмічна гра для розвитку уваги та відчуття ритму, навчання синхронності виконання рухів у старших дошкільників!

Такий вид музичної діяльності, як гра в імпровізаційному оркестрі, особливо припадає до душі дітям. Як чудово «співають» керамічні чашки та склянки, металеві черпачки, дерев'яні ложки. З великою радістю діти музикують за допомогою предметів побуту на фоні аудіозапису. Дитина концентрує слух на звуках, які видають усі ці предмети, одразу фіксуючи і гучність звуку, і його теситуру й навіть тембр. Крім того, під час цього заняття діти в ігровій формі ознайомлюються з фрагментами високохудожніх зразків класичної та народної музики.

"Елементарна музична грамотність необхідна кожному. Потрібно лише своєчасно обережно допомогти дитині зазирнути за двері, де живе класична музика. От тоді дитина навчиться не лише слухати, а й чути. Музика принесе їй справжню насолоду, стане помічницею у житті."

                                                                                         Карл Орф

ЛЕГО-ГЕОМЕТРІЯ – чудова гра, діти збирають геометричні фігури та весело співають разом куплети пісні.

 

Погода в Україні

 

 

Логін: *

Пароль: *