Умови доступності в ЗДО № 2 Дубенської міської ради для навчання осіб з особливими освітніми потребами
З метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство, відповідно до Закону України " Про освіту ", Закону України " Про дошкільну освіту", Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України від 06.02.2015 р. № 104/52, Порядком організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 10.04.2019 р. № 530, Інструктивно - методичних рекомендацій щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладі дошкільної освіти № 2 Дубенської міської ради Рівненської області було відкрито інклюзивну групу на базі діючої групи з 01.09.2021 року.
В ЗДО № 2 Дубенської міської ради створені сприятливі умови для навчання та перебування дітей з особливими освітніми потребами, а саме:
- заклад забезпечений необхідними навчальними площами;
- східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;
- щорічно виконується поточний ремонт групових кімнат.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.
При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги:
- стіни світлих тонів;
- стелі, віконні рами – білі.
Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення.
У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення обладнані системами централізованого опалення , що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Меблі групових кімнат відповідають віковим особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.
Прилегаі територія підтримуються в належному стані.
Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.
Інклюзивну групу відвідує 3 дитини з особливими освітніми потребами. У закладі є ставка асистента вихователя.
Дітям надаються психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові послуги (у навчальному закладі працюють практичний психолог та логопед ).